torstai 12. tammikuuta 2012

Domino nails and new twitter page layout!

Now I do have to say, that this was suuch a failure... I wrote this blog post last week but TOTALLY forgot to post it xD Well, I added some bonus footage here and duhh... Sorry about me not posting ((again))...

So, I watched Jessie J's new music video called "Domino", most of you propably have heard the song/seen the video.
Well, I loved the clothes and the styles she had going on there! I saw one of her manicures and wanted to make a video inspired of it! Here's the screenie I took to take a closer look to the manicure;



AAAAND my video of the desing I ended up with;



And I updated my twitter profile pic and the background :) Feel free to check it out on my twitter page =) 
And please tell me what you think about it! ;)



Thanks for reading, hope you have a nice rest of the week!
xoxo Pauliina :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa! Aattelin nyt uuellee kysellä kun et aiempaan vastaillu et voisitko tehä semmosen monivärisen lakkauksen, jossa on esim. kolmea väriä, ja ne sulautuvat toisiinsa, vaikkapa vaaleaa kynnen tyvessä ja tummenee kärkeä kohti. Ois tosi kiva ja oisin super kiitolline, oon jo pitkään halunnu tommoset kynnet mutta ei mitään tietoa miten ne tehdään!:)

Pauliina kirjoitti...

Suuret pahoittelut kun en ole vastannut kommenttiisi! Olen ollut lähiakoina koulun takia ihan järjettömän kiireinen! :o Meillä on hoitolajakso, eli päivät on pitkiä ja rankkoja kun tehdään asiakkaille kasvohoitoja, jalkahoitoja, manikyyrejä jne! :) Mutta vastaus kysymykseen: tietenkin voin tehdä kyseisen videon! =) Lupaan tällä alkavalla viikolla ladata vähintään kaksi videota. Spämmää mun kanava, jos meinaa lipsua lupauksesta xD